Startsidan

Håll inte in knappen!

Igår pratade jag med Eric på msn, alltså pratade med munnen. Samtidigt spelade han nåt fånspel och pratade i Ventrilo. för er som inte är så insatta så är det ett röstkommunikationsprogram. När vi hade pratat ett tag säger hans bror som sitter brevid, "Eric, du pratat i vent också". Synd att han inte sa något pinsamt. De andra folken fick i alla fall höra om Marilyn Manson och Andy Warhol. Eric har inte så bra koll förstår ni. Marilyn Monroe ska det ju vara.

Nu ska jag bara käka lite frukost och sen åker jag mot flygplatsen och hämtar mor och far. Kanske inte skriver så mycket idag, vi får se.

Kommentarer
Av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

nja, snarare hur klockren JAG är :D



jag brukar bara redigera bilderna så att det passar bilden liksom, men nu har det kanske råkat bli mycket grönt :D

men grönt är ju skönt, speciellt på sommaren <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback