Startsidan

Hunden är i farten igen

Jag och storpojken samtalade idag.

- Nina...vet du varför det inte fanns någon Schokocroissant till mig imorse?
- Nej, men...Var det inte?
- Nej.
- Hmm...
(Felix kommer gående så jag pekar på honom)
- Haha, nej!
(Storpojken tror att jag försöker skylla ifrån mig)
- Alltså det var en där imorse när jag åt frukost...så då åt jag upp den. Hehe, nej, det var två så jag åt min men den andra låg kvar. Och det måste ha varit Felix för ingen annan var ju hemma.

Ja där ser ni vilken bushund dom har!

Kommentarer
Av: Carolina

Jag vill inte säga vilka jag röstar på och varför. För att jag tycker det är skit-propaganda att hålla på sådär.

Du ska ta reda på det vill veta själv och rösta efter egna åsikter!

Klart det är intressant, det rör oss alla.

Men är du inte rik typ lika rik som blondinbella eller fredrik reinfeldt så är moderaterna ingenting för dig.

Av: MALIN

Ja det slank ner gott i magen ska jag säga :) Även fast jag är täppt i näsan och inte känner någon smak, haha :p

2009-05-10 @ 21:01:33
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback