Startsidan

Terror!

Goddagens!

Nu på morgonen har det ringt tre gånger, jag har inte svarat en enda. Första gången sov jag. Andra hittade jag inte glasögonen så jag hann inte och tredje gången var jag på toa. Sen tog jag telefonen och la den vid sängen men nu ringer det naturligtvis inte.

Idag måste jag gå och handla lite för jag ska göra paj. Ost- och broccolipaj blir det. Jag fick lampor till cykeln igår också så dagens hemcykling blir nog trevligare. I och för sig behöver jag inte cykla utanför stan som förra veckan, men ändå. Nu ska jag gå upp och äta en härlig gröttallrik!

Kommentarer
Av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Har sett något liknande som du skrev, fast att människor har bloggat om hur dåligt de mår och folk skriver "Ha en bra dag", alltså, hallå.. Man kan väl åtminstone ögna igenom det folk skriver om man inte orkar läsa?! Jisses...



På tal om samtal, igår morse väntade jag samtal från sambon så när det ringde och jag borstade tänderna så svarade jag ändå, utan att titta, och i pirncip svarade "yoo" och i andra änden hördes en vilsen tant som ringt fel.. haha! Lycka till med pajen!

Av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

nej, det var inte snyggt.

blev FÖR svart :<

2009-05-07 @ 10:55:39
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback