Startsidan

Lite som Mowgli

Hej Sofia!

Du måste ju berätta lite mer ordentligt. Vilken dag? Ryms hela mammagruppen i en bil eller har alla varsin? Ryms Eric?

Hej alla andra!

Idag är Eric på jobbet och utbildar sig. Han är så driftig förstår ni, lyckas alltid vara där det händer saker. Själv har jag just tittat på
Mogis garderobsfilmer. Hon har himla fula kläder måste jag säga. Inte alls min stil. Fast det är ju bra att folk har olika stil för annars skulle ju alla vara lika snygga som jag och det går ju inte.


Kommentarer
Av: Anonym

jag tycker mogi påminner om en gammal kärring

Av: Sofi

Hallåj! Var sin bil men vi har 2 st. Vi vill få hem den ena. Torsdag sista v. i november. Vi får höras på telefon. Mamms funderar på att haka på.

Kram

2009-10-15 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback