Startsidan

Nu känner vi oss fitta

Idag har jag och mamma varit och tränat på badhuset. Det var sämst för vi hade en lapp där det stod att det skulle kosta 60 kronor för båda. Nej tyvärr, vi har ändrat priset säger tanten i kassan. Om man har gett ut ett sånt extrapris i en katalog ska väl det gälla?

Nu har jag spelat in och skickat in en låt till skolan som det blev nåt fel med. Snart ringer mamma så då ska jag åka och hämta henne och så åker vi till stan. Jag tänkte kanske he på mig lite smink eftersom jag lix har linserna i ögonen. Det var ju så länge sedan jag hade på mig smink tänkte jag.

Lille Eric är i alla fall på jobbet idag och det är ju bra.

Just ja, i omklädningsrummet på badhuset var det en unge som var rolig. Jag stod och väntade på mamma som var på toa och så sprang ungen förbi och sa Ischlo Pischlo. Sen stod hon och skrev aaaaaaa ooooooo uuuuuuu i duschen också.


Kommentarer
Av: bea

Ja det är väl så... Ibland känns det som den enda utvägen och kanske är det så.. Jag hoppas att han ändrar sig snart att gör jag det..Tack för orden. dom betyder mycket. Kram

Av: Bettan

jag är lite imponerad av mig själv att jag skrev allt det där halvt i fyllan!



haha förutom att jag inte vet hur han ser ut, hade ju kunnat spana annars liksom! fast om han liks är i sthlm den veckan jag är hemma så kan vi ju styra upp nåt, typ göra en road trip ner till susanne så hon får bjuda oss på fika eller nåt ;)

2009-10-09 @ 13:19:38
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback