Startsidan

Hemmastudio

Goddagens alla vänner!

Idag var jag och mamma på stan igen och idag gjorde vi viktiga saker. vi var inne på Musikanten för jag ska införskaffa massa dyra saker. Jag kommer bli ruinerad men förhoppningsvis är det värt det. Nu ska jag kolla runt lite på internet på de där sakerna och se om de finns billigare någon annanstans. Sen ska jag kolla på ett par tapeter till mamma. Hon såg några bruna i Simon & Tomas för ett tag sen och de vill hon ha.

Sen ska jag skriva en text till musiken jag fått. Det blir nog inte så svårt eftersom text är det jag är bäst på. Det är lite dåligt bara att han "sjunger" i en melodi som går både mörkt och ljust så jag vet inte hur jag ska kunna sjunga det sen. Men ja, det ordnar sig.


Kommentarer
Av: Susanne

Nina berätta för mig vad jag ska göra för att få lyssna på vad du har gjort, jag syftar såklart på det du gjort i musikväg. Du vet ju hur nyfiken jag är, kanske på måndag?

Av: lotta

Brunt är snyggt!

2009-09-25 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback