Startsidan

Reashopping på Dressman

För några dagar sedan gick jag och Eric in på Dressman för där har de ju ombyggnadsrea i hela Sverige. Jag hade läst på Fatimas blogg att hon och hennes man hade varit där och köpt en hel kasse med grejer för bara 200 kronor. Det kan ju inte vara sant tänkte jag men tro det eller ej, Eric kom ut med en hel kasse med grejer för bara 200 kronor. Fantastiskt! Kavajen, Batistini, kostade bara 100 kronor, i vanliga fall 1000, och de andra sakerna var 6 för 100.
Grå kavaj, Batistini, från Dressman på rea
Blå, lila och randiga halsdukar. Två par svarta handskar.

Kommentarer
Av: ♥Beckis♥

sv: okej, hehe.

Vad ska du hiitta på ikv?

Av: Sara

Oj! Där kan man snacka reafynd! :-)



Svar: Ja, jag med... Så surt att de har typ 99% rea på allt i butiken UTOM de klockorna.



Hoppas att du har en fin lördagkväll!

2010-04-24 @ 20:28:10
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Av: S t y l i s s i m o

kavajen hade urläcker färg

2010-04-25 @ 04:52:50
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback