Startsidan

Mamma fyller år

Idag fyller min arma moder 50 år. Är det inte sjukt? Tänk när jag är så gammal, hemska saker. Jag jobbade i alla fall idag och det var rätt roligt. Man känner sig så viktig när man hämtar kläder från en automat och har rena kläder varje dag.

Nu ska jag tvärduscha och sen ska jag och Eric gå till stan där jag ska kolla i tre affärer. Sen åker vi hem till mamma och pappa för att fira mamma lite.

Imorse när jag gick till jobbet klockan halv sju stod solen redan högt på himlen så det kändes som att det var mitt på dagen. Då log jag lite och sen gick jag in på jobbet, jag jobbar kanske 100 meter hemifrån, najs.

Kommentarer
Av: M I M I

gratttis på din mamma!! det blir väl stor kalas då? hehe :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback