Startsidan

Semester!

Hej alla vänner!

Imorgon åker jag, Eric och Anna till Göteborg. Eller nej, vi åker till Stockholm och på fredag åker vi till Göteborg. Vi ska åka bil om ni undrar. Det tar ungefär tio timmar till Stockholm och Eric är övertygad om att de kommer bli bland de värsta tio timmarna i hans liv. Det tror jag med för jag och Anna kommer sjunga hela vägen. Gud vad roligt det ska bli!

Hur som helst så är vi mitt uppe i packningen, det är därför jag inte bloggar så bra nu. I Göteborg kommer jag dessutom vara utan internet så en vecka kommer nog bloggen stå stilla. Fast jag ska tidsinställa några inlägg om jag kommer på något att skriva. Jag kanske ska berätta historier från när jag var liten för när jag berättar för Eric lyssnar han inte. Han säger att jag har berättat allt tio gånger. Nåja, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback