Startsidan

Elaka tyska familjen!

Idag spelade vi Cluedo, ni vet det där spelet då man ska gissa vem som har begått ett mord i vilket rum med vilket vapen. Jag var helt säker på att jag hade sett Fru Vit men kunde inte komma ihåg av vem. Jag försökte nämligen föra lite statistik så jag skulle kunna lista ut vem mördaren var lite snabbare. Alla verkade dock vilja veta vem som hade Fru Vit och när de frågade mig sa jag ju såklart nej. Naturligtvis var det jag som hade henne så jag förstörde hela spelet. Nu får jag internetförbud som straff så vi hörs om en dryg vecka när familjen är i Frankrike. Hej då!


Kommentarer
Av: Eric

du är fin i långt hår, du får sluta klippa halva huve :)

2011-06-13 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback