Startsidan

En liten överraskning

Det första jag sa till min värdpappa imorse var "jag hade t-shirten ovanför brösten". Det låter ju lite konstigt att säga och det var det också. Jag blev nämligen väckt av hantverkare som öppnade min dörr och det frågade han om. Något jag glömde säga till pappan var att täcket förhoppningsvis täckte mig. Jag kanske ska försöka vakna ordentligt på morgonen innan jag öppnar munnen.

Nu ska jag gå och bajsa. Jag har varit lite dålig i magen några dagar nu, kan bero på att jag har ätit för mycket sötsaker. Vill ni höra fler härliga detaljer?

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Det är väl inte EHEC?

2011-06-11 @ 16:05:23
Av: eric

bilder! mer bilder nina!

2011-06-12 @ 00:17:24
Av: Mia

Haha! Skulle vilja sett hans min? Hur mår magen??

Av: Jimmie

Haha va skön du e!



Hittade inga kontakt-uppgifter på bloggen, och skulle vilja talas vid över ett mail.



Mvh Jimmie på Cloother.com

2011-06-12 @ 13:53:56
URL: http://cloother.com/se/
Av: linda

du är härlig :)

2011-06-13 @ 11:42:22
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback