Startsidan

Inlinehockey

Igår kom den svenska au pairen som var här efter mig hit. Hon är snäll och det var skönt, då slipper jag undvika henne. Idag ska vi spela inlinehockey och det har jag däremot försökt undvika. Jag spelade en gång för två år sedan och det var läskigt, de har ju inte ens hjälm! Dessutom går det inte att stanna. Usch, jag är redan nervös. Jag ska ta med mig kameran så kanske ni får se en bild på rädslan i min blick när jag åker.

Titta vad jag fick av henne! En svensk tidning!

Kommentarer
Av: Lotta

Jaa de tycker jag med, men ska iväg, :)

Av: Pappa

GT är ju trevlig, i den kan man läsa en massa "sanningar".

2011-06-04 @ 10:33:39
Av: Eric

huvva en tidning från göteborg...

2011-06-04 @ 11:14:14
Av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

åh tack va gullig du är :)

2011-06-04 @ 12:01:36
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback