Startsidan

True Talent och Bonde söker fru

Jag hade tänkt visa er ett par snygga skor jag vill ha men jag vet inte om jag får använda bilden från affärens hemsida så jag väntar tills jag har fått svar på mitt mail. Så måste man göra förstår ni, man får inte sno bilder hur som helst.

Idag har jag gjort tyska nästan hela dagen så nu är nästan alla veckans övningar klara. Imorgon är det chatt med klassen och det är ju spännande för sist var mitt internet för långsamt (?) så min röst hördes tio år efter att jag hade sagt något.

Ikväll ska jag bege mig hem till Bettan och se på tv och konversera. Hon längtar efter mitt sällskap så jag får väl ge med mig. Hoppas bara hon har något gott att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback