Startsidan

Boka hotell online

Jag har fått i uppdrag att skriva om att boka hotell online. Jag har ju släkt och vänner överallt dit jag reser så jag bor ju sällan på hotell men något jag älskar med hotell är frukosten. Om man ska boka hotellet på internet tycker jag att det är viktigt att det finns mycket information på hemsidan.

Om man ska boka hotell Köpenhamn kan man göra det via den länkade sidan. Jag tycker det danska språket är så fult så jag reser hellre till andra länder. Om jag skulle dit skulle jag dock kunna tänka mig att boka hotell via den sidan, de har tips på sevärdheter vilket är smart!

På sidan hittar jag en del stavfel vilket ser väldigt oprofessionellt ut, som att de bara har slängt ihop en text utan att ens läsa igenom den. Sådant kan få mig att inte handla därifrån så felen bör rättas snarast innan någon annan lika gnällig som jag hittar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback