Startsidan

Lillpojken har kommit i målbrottet

Igår pratade jag med tyska familjen på Skype. Det var alldeles fantastiskt för det har jag inte gjort på länge. Vi pratade bland annat om vädret och det var inte så kul. Ni kan ju bara slänga ett getöga på bilden här nere och gissa var ni tror att jag vill vara.

De tyckte också att min blogg är tråkig eftersom jag inte skriver om dem. Jag tror ju dock att jag har berättat alla fantastiska historier redan men jag får väl leta i minnet. Nu ska jag leta i minnet efter lite pepp så att jag orkar cykla till jobbet.


Kommentarer
Av: william

skype är ett bra sätt att hålla ihop:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Where Am i?" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback