Startsidan

Bröllopsinspirerat

Såja såja, jag har börjat vänja mig vid all deppighet så jag är okej. Nej, det är jag inte men jag överlever. I går tänkte jag gå och lägga mig klockan sex men plötsligt frågade min granne om jag ville följa med och spela lite fotboll. In med linserna igen och sen spelade vi i typ två timmar, en ljuspunkt som jag verkligen behövde. Tråkigt bara att vi inte är grannar längre om en vecka.
 
Hos Susanne fotade vi Bettan eftersom hon så gärna vill få komplimanger för sitt utseende. Seså, nu kan ni kommentera snällt. Hon är alltså osminkad som ni ser. Det är nästan så att man ser tissarna men det gör ju ingenting för det ger ju bara fler läsare. Hehe, tur för mig att Bettan sällan fotar mig.
 
 

Kommentarer
Av: Bettan

är helt oskyldig till "fin dag"-kommentaren!!

Av: A D E L I N A

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då hos mig, nu på en gång vettja! Vinnaren blir länkad i min blogg imorgon. Kram!

2012-08-04 @ 18:04:18
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se
Av: Caroline

så drygt när resor tar så himla många timmar :P

vilken härlig sommarbild:)

2012-08-04 @ 21:55:05
URL: http://www.littlemisssunshiiiine.blogg.se
Av: Sandra på SSridsport.blogg.se

Åh vad fin bild! :) Skulle du vilja göra ett länkbyte med oss? Där vi länkar varandras header i ett inlägg och skriver en liten text? :) Om du är intresserad skicka ett mail till oss på [email protected] så förklarar vi mer. Kommentersfältet är inte alltid att lita på så det blir bättre över mailen :) Kram!

2012-08-05 @ 12:34:42
URL: http://SSridsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback