Startsidan

Hon menade lammkött

Fotbollstjejerna som jag tränar är rätt så roliga. Jag brukar prata med dem om de inte är med och tränar när vi spelar på slutet. Jag varvar privat snack med frågor om vad lagkamraterna gör bra och dåligt. Då lär jag känna dem samtidigt som jag ger dem lite privata fotbollstips. Dessutom lär jag ju ut min religion till dem, ingen alkohol, ingen tobak och på med cykelhjälmen.

Hur som helst. En gång pratade jag med två tjejer.

Flicka 1 - Är du en sånhära ensamvarg?
Jag - Vadå ensamvarg? Om jag gillar att vara ensam eller?
Flicka 1 - Jamen har du pojkvän eller så.
Flicka 2 - Ja det har hon och han är yngre för hon gillar blodigt kött eller vad det heter.

Kommentarer
Av: Bettan

Så länge köttet är koscher?

Av: Michaila - I can do anything with the right shoes!

Haha blodig kött var det ja!

2012-06-12 @ 01:43:42
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback