Startsidan

I vanliga fall är han dock världens snällaste

Först vill jag bara påpeka att ni får skriva att håret blev asfult. Det jag känner är mest HAHAHAHA.
 
Jag undrar om hanen börjar ledsna på att träna med mig. I går sa han exempelvis Shut the fuck up and train när jag gnällde lite. Sen var han dock lite omtänksam.
 
-Men hur mår du, du ser helt vit ut i ansiktet.
-Men det är jag ju alltid.
-Nej, du brukar vara lila.
 
Tack för den. Som tur är matchar ju lila rätt bra med mitt rosa träningslinne som jag glider runt i bland de fria vikterna. Vänta bara tills sommaren kommer, då kommer det bikinibilder här på bloggen!

Kommentarer
Av: nathalie

hej där :)
Kika gärna in och var med om att bli dagens blogg. garanterar mer läsare !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback