Startsidan

Den som fryser är antingen fattig eller dum - känt ordspråk

I söndags hade flickorna sin första träning utomhus och jag tänkte att jag skulle klä mig ordentligt för att slippa frysa. Jag tänkte att långkalsonger och två tjocktröjor skulle räcka men det gjorde det inte, jag hade gärna haft täckbyxor och vinterjacka också. Naturligtvis hade jag en jacka men det förstår ni kanske, dagens ungdom vill ju hellre vara snygga än varma så de har ju inte alltid en jacka, därför förtydligar jag det.
 
I kväll har jag själv träning så då ska jag klä mig mer än ordentligt har jag tänkt. Många av de duktiga killarna är tydligen sjuka så då kommer jag och hjälper dem, de kan ju behöva lite hjälp uppifrån. HAHA APRIL APRIL! Trodde ni verkligen att jag är bättre än dem? Hahaha, nej det är jag ju såklart inte, jag har ju stukat foten. Men ja, dit jag ville komma var att jag får börja träna en timme tidigare än vanligt vilket gör att det blir lite lite varmare. Ska vi gissa att jag fryser i kväll igen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback