Startsidan

Hälsohets och fikatips

Jaha, har jag en blogg? Jag har, som jag har nämnt några hundra gånger, haft nedrans mycket läxor och prov den här veckan (och två månader framåt) så jag har fokuserat på det. Eftersom jag vill kunna njuta i fjällen över påsken så vill jag göra bort så mycket som möjligt innan dess. Men ja, vem bryr sig.
 
I dag är det ju fredag så då gick jag och en kollega och fikade på Personalklubben. Dryck kostar 10 kronor och godsakerna 10 kronor, så sjukt billigt! På vägen hem ringde min fotbollskompis och tyckte att vi skulle springa tillsammans. Jag försökte hitta på undanflykter men det gick inte så det slutade med att vi sprang typ 7 kilometer, skönt såhär efteråt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback