Startsidan

Ett år går fort!

Hurra för mig! I dag blev jag färdig läkarsekreterare och jag fick högsta betyg på intyget. Det vore ju kanske passande med ett bildbevis men jag var tvungen att lämna tillbaka det till läraren eftersom det hade blivit fel. Ett namn på en handledare alltså, inte betyget. Efter ceremonin blev vi bjudna på lunch på Hansson & Hammar nere vid älven och det var gott. Här är utsikten men jag ville inte att det skulle synas att jag fotade så därför tittade jag inte på skärmen medan jag fotade. Det kanske ser ut att vara svalt och skönt men det var vidrigt varmt så vi satt inne.
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Grattis du är duktig. Vad tror du om en runda bangolf? ;)

2014-08-09 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback