Startsidan

Candy Crush-tips

Hej alla vänner!
 
Jag började ju tyvärr spela Candy Crush för något år sedan och först i går insåg jag en sak. Om jag spelar på datorn brukar det komma upp en ruta i början där det står att jag har fått liv av andra som spelar. Eftersom jag alltid har fullt liv när jag börjar spela, och det max går att ha fem liv, så klickar jag bara bort rutan och hoppas att den ska dyka upp igen när liven är slut. Det gör den inte fastän jag uppdaterar sidan och sådant. I går såg jag dock ett litet kuvert uppe till höger och när jag tryckte på det kom alla meddelanden med liv fram! Ett litet tips till er som inte heller har inspekterat sidan tillräckligt noggrant.
 
 

Kommentarer
Av: lilla mamma

Tack :)

2015-01-11 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback