Startsidan

Har ärvt tröjan av pappa

I dag ringde det på dörren och då var det två socialdemokrater som ville prata om valet. Jag ville vara snäll och inte slösa på deras tid så jag skyndade mig att säga att jag redan har bestämt vad jag ska rösta på. Och där stod jag med en vit tröja med ett blått m på. Men nej, jag tänker inte bara på mig själv utan på alla som F!nns.
 
I kväll behövde herrlaget lite hjälp så därför fick jag spela med dem. Det gick inte så bra för jag har börjat få ont i hälsenorna igen, precis som förra året. Dessutom var jag kissnödig så jag var tvungen att kissa i skogen vilket inte är så roligt när en har snippa. Jag hade lite glansiga trosor också så de sög inte upp så bra.
 
När jag ändå är igång kan jag ju berätta om i måndags. Jag gick på toaletten på praktiken och såg att det var helt rött i toan. Jag blev lite irriterad för det var inte dags för mens men jag började torka mig för det måste en ju göra. Eftersom det inte kunde vara mens hann jag tänka att det kanske var blod i urinen. Snabbt som tusan funderade jag på vad jag hade ätit och kom på att det var lite rödbetor i maten på klassåterträffen. Jag suckade av lättnad och började torka mig där framme. Jag tittade på papperet men det var inte alls rött. Jag torkade stjärten och där var det blod. Då kom paniken, hade jag koloncancer? Hemorrojder? Crohns? Jag hetstorkade mig och sprang tillbaka till mitt rum där jag fort som attan googlade "blod i avföringen rödbetor". Och ja, även avföringen kan bli röd av rödbetor.
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Bra kvalité. Att den håller ännu, jag tyckte mer om den som det stod b på jag tror det var en bognertröja.

2014-05-08 @ 17:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback