Startsidan

En upplevelse

Vilken härlig dag! Eftersom jag hade glömt ta ut min nationaldagsledighet och den går ut den sista december så jag tog ut den i dag och njuter för fulla muggar. Jag vaknade när hanen for till jobbet och tyckte att det var lika bra att stiga upp och åka på vattengympa. Jag trodde att det skulle vara typ tomt eftersom alla är på jobbet men det var det naturligtvis inte, en härlig pensionärsgrupp var där och när instruktören kom tittade hon på mig och påpekade att det var ett nytt ansikte i bassängen. Hon kunde till och med namnet på flera av deltagarna och noterade att en hade klippt sig. Passet gick bra, förutom svårigheter att göra magövningar, men jag blev lite ofokuserad av att alla sjöng med i låtarna.

Nu kommer snart min väninna och då ska vi konversera och ha trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback