Startsidan

Mästaren var i farten

Nu ska jag berätta om en fantastisk sak som hände i går. JAG GJORDE MÅL I HERRKORPEN!!! Det var inte ens ett turmål utan riktigt tjusigt. Jag var oerhört nöjd och när jag high fiveade/kramade han som hade passat mig, eller väggspelat om jag ska vara korrekt, sa jag "åh, jag älskar mig själv... och lite dig också". Ja, ni hör ju.
 
I dag på jobbet skulle jag gå till en mottagning där jag knappt har varit förut och lämna ett papper till en läkare. Eftersom jag inte hittade frågade jag några var läkarfacken finns men ganska snabbt insåg jag att jag var på helt fel mottagning. Jag kunde ju inte gå ut samma väg med papperet fortfarande i handen så jag smög ut en bakväg och skam den som ger sig, till slut hittade jag rätt fack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback