Startsidan

Baby shower

Min väninna ska få ett barn om ett tag så jag och min andra väninna ville anordna en baby shower eftersom Blondinbella blev överraskad med en sådan. Eftersom vår väninna inte alls gillar sådant där larv så såg vi till att ha ballonger, presenter, en blöjtårta, flaggor och en vimpel där det stod It´s a baby! Hon blev glad och förvånad så vi lyckades!
 
Vi trodde att hon anade något eftersom vi var så angelägna att träffa henne den här veckan fastän vi egentligen inte hann, hon tyckte att vi kunde träffas efter påsk i stället. När hon väl syntes från fönstret, vi höll noggrann uppsikt, började vi hoppa och fnissa av nervositet. Till slut kom hon in men vi fick tyvärr ingen bild på hennes förvånade min eftersom min väninna som skulle fota, jag öppnade ju dörren, inte kunde fota, fnissa och hoppa samtidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback