Startsidan

Lurad eller smart?

Jag har funderat på en sak i flera år och för några veckor sedan hittade jag en hemsida där drömmen fanns. Om knappt två veckor är det dags och då ska jag berätta vad jag svamlar om. I morgon ska jag reka lite och se om jag måste köpa några nya saker, synd bara att det inte säljs på H&M där jag har 900 kronor i presentkort.

I dag promenerade jag till OKQ8 och hämtade ut ett paket och eftersom det var en härlig höstdag tyckte jag att det kändes passande med kaffe och en bulle på vägen hem. De sålde latte macchiato men den var tyvärr inte jättegod, jag tror den gjordes på snabbkaffepulver. Toscabullarna var dock goda, det blev lite rea om jag köpte två så då gjorde jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback