Startsidan

Babybox från Lloyds apotek

Jag beställde en babybox från Lloyds apotek i Lycksele fastän jag inte bor där för gratis är ju som bekant gott. Som tur är har jag snälla släktingar som kunde hämta ut den. Den innehåller lite konstiga saker och små förpackningar med varuprover. Det underligaste är helt klart flaskan med vatten, ska jag spara den tills barnet är fött? Och öronpropparna? Ska vi strunta i om barnet skriker? Den här boxen lämnar så många frågor. Den innehöll förresten också ett nummer av Vi föräldrar men den gav jag bort eftersom jag fick den i boxen från Babyproffsen också.
 
 

Kommentarer
Av: Escaaaa

Då kanske jag inte ska vara ledsen över att jag gick miste om den då :S

Av: Frida

Har du hunnit få den från apoteket hjärtat ännu? Och libero?

2016-01-20 @ 22:11:42
URL: http://ifridasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback