Startsidan

Extrajobb

I dag har jag jobbat lite extra eftersom det är en sådan enorm brist på medicinska sekreterare, är du noggrann och duktig på svenska så vet du vad du ska studera till för att få jobb. Eftersom jag helammar fick jag ta med rackarungen så nu har jag ont i ryggen, jag har nämligen skrivit på datorn ammandes och med en stående bebis i knät. Tyvärr kunde jag inte sitta på min plats heller vilket såklart gjorde det hela lite mer krångligt. Men ja, jag fick i alla fall lite gjort, trots en urusel sömn, och det är väl det viktigaste. Jag tänkte att den här natten skulle bli bra men nu har jag sovit i knappt tre timmar och eftersom det första sovpasset brukar vara det längsta så tvivlar jag på det. Kul med barn hörrni, jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback