Startsidan

Barnets rum

I helgen har vi fixat det sista, tror jag, och det känns skönt. Jag var på Ikea i dag och köpte några korgar till skötbordet som vi ska ha blöjor och sådant i men jag vet inte riktigt vad som behövs vid blöjbyten. På bilden ser ni i alla fall en del av barnets rum och isbjörnen i sängen hade jag när jag var liten. Spjälsängsskyddet med bilar på fick vi av min kusin men jag tror att vi ska ta bort det nu i början eftersom barnet knappt kommer röra på sig, det kommer ligga i babynestet och vi kommer inte kunna se barnet från fåtöljen som vi ska sjunga vaggvisor ifrån. Men ja, det är ju ingen brådska med det eftersom jag fortfarande inte har känt av några värkar.


Kommentarer
Av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback