Startsidan

Nattens händelser

Vi kunde ha dragit er alla vid näsan för i natt började jag känna värkar. Jag hann inte sova något och nu efter två timmars sömn har jag bomull i huvudet. Här har ni en liten lista på det som hände i natt. 

23.50, kände en trolig värk. Fortsatte med ungefär två stycken per tio minuter. Gjorde ondare och ondare. 
0.50, ringde förlossningen. Skulle komma in för bedömning. 
Blod i trosorna. 
Åt mackor. 
2.10, åkte mot sjukhuset. CTG och underlivsundersökning.
Strax efter fem åkte vi hem igen.

De ringde från förlossningen klockan åtta och vi åkte dit vid nio.

Kommentarer
Av: Christina

Jojo,vi väntar med spänning nu! Heja dej! Håller tummarna allt jag kan.

2016-03-28 @ 10:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback