Startsidan

Synd att inte natten var lika härlig

Vilken härlig dag! Jag och mamma åt brunch på Ikea och sedan införskaffade vi lite nödvändiga saker. Jag köpte bland annat ett kisslakan med resår till vår säng så att det inte gör något om bebisen hittar på sattyg. Det heter Gökärt och kostar 349 kronor om ni känner att det är något ni också behöver. Jag hann också testa två amningsrum på Ikea och de var snajsiga. När jag kom hem promenerade jag till affären och införskaffade lite nödvändiga saker samt en glass så att jag inte skulle svettas ihjäl på vägen hem. Sammy sov i vagnen ungefär 30 minuter efter att vi kommit hem så jag hann städa lite och göra färdigt en låda som vi köpt till skötbordet. Så fort jag började fundera på om jag inte skulle lägga mig ner och försöka sova lite så började det låta i vagnen.
 
Nu har jag ammat och ska försöka flytta det sovande barnet någonstans så att jag kan laga mat. Önska mig lycka till!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback