Startsidan

Full fart med vällingen

I natt var jag tvungen att ta lillgrisen för hanen skulle jobba tidigt. Det gick ganska bra men det har varit väldigt skönt att slippa stiga upp mitt i natten hela veckan. Jag hade också tänkt åka och jobba lite extra men hanens jobb drog ut på tiden så det hann jag inte. Men ja, det är ju najs att mysa med bebisen också.
 
Jag planerar att bara amma kanske en gång till och sedan jag började jobba har mjölken sinat rejält så det borde gå. Det vore najs att slippa väcka Sammy på morgnarna och dessutom kunna sova kanske 30 minuter längre. Om någon undrar så är det roligt att vara tillbaka på jobbet. Det har varit fullt upp med många borta men det gillar jag så det är inget bekymmer. Eller jo, för kliniken är det ett problem men jag mår inte dåligt av att behöva stressa och hålla koll på miljoner saker samtidigt. Ett tag alltså, för mycket stress är ju som bekant farligt.

Kommentarer
Av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du trivs med att vara tillbaka på jobbet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback