Startsidan

Stackars snuttebulle

Nu är vi hemma från fjällen och helt plötsligt blev det vår i stället för vinter. Det är skönt att kunna gå ut i lite tunnare kläder men jag kommer inte kunna åka mer längdskidor i år.
 
I natt vaknade jag av att Sammy gnydde så jag gick till spjälsängen för att stoppa in nappen. Då kände jag att det var helt blött och luktade spya. Sedan jag slutade amma har vi inte haft att göra med sådant, tack och lov, så det kom som en överraskning. Det verkar dock inte vara magsjuka för i dag har Sammy varit pigg och som vanligt, kanske var det en reaktion på ny välling eller min asgoda middag. Vi avvaktar och ser om det kommer något mer, synd bara att jag äntligen skulle få träffa mitt kompisbarn för första gången i dag men det blir inte av.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback