Startsidan

Bättre i München

Nu är jag på väg hem från Stockholm och jag har fått med mig massvis med läxor så jag ska nog hålla mig sysselsatt till nästa gång jag åker hit. Jag åt ett äpple och lite godis till lunch så att jag skulle orka middag på Vapiano strax efter klockan 4 men tyvärr var Vapiano vid centralen en besvikelse. Maten var god men toaletten luktade kiss och hade sexistiska bilder på väggarna och personalen var rätt otrevlig. Han jag beställde maten av dissade ett barn som ville beställa och han jag frågade om toaletterna prioriterade att prata klart med sin kollega. Så ja, dit går jag troligen aldrig mer.

Nu sitter jag och lyssnar på HanaPees otroliga podcast och försöker mitt bästa att inte skratta högt.


Kommentarer
Av: rememberthiis.blogg.se

gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback