Startsidan

Den gångna veckan

Nu har jag äntligen lite tid över så jag har startat datorn och ska sammanfatta veckan. I torsdags var jag och Sammy på öppna förskolan och en av oss tyckte att det var det bästa som någonsin hänt. Tyvärr är samma person sjuk nu så jag vet inte hur mycket vi kommer kunna gå dit. I fredags när jag hälsade på på jobbet skröt jag om Sammys immunförsvar men det får jag alltså äta upp nu.
 
I torsdags hade jag också fotbollsmatch och det gick ganska dåligt och jag fick visa min nya fotbollskompis mitt vidriga humör som dyker upp när jag spelar match. Det resulterade dock i två mål och en assist så det var väl värt det. 
 
I onsdags jobbade jag extra och det var festligt, det är så mycket roligare att jobba när jag inte behöver göra det varje dag.
 
I går for jag ut och sprang för första gången sedan i juni och det gick sämre än jag trodde. I och för sig var det halt så jag får väl skylla på det. I dag har jag en jävulsk träningsvärk i ljumskarna och det är trevligt.
 
Sammy har spelat lite piano.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback