Startsidan

Hjärngympa

I dag är sista dagen att svara på universitetsantagningen så jag har tackat ja till en kurs. Jag tycker ju om att ha mycket att göra och jag hoppas och tror att jag ska ha tid för en härlig kurs i höst. Tyvärr kommer jag inte hinna med någon kurs i tyska, jag vill gärna underhålla mitt tredjespråk så jag inte tappar mina kunskaper, men kursen i svenska som jag också kom in på känns mer vettig så jag valde den.
 
I dag har jag dammtorkat lite och när Sammy har vaknat och ätit ska vi nog ta en promenad till någon lekpark så att vi får lite friskluft. I helgen ska vi fälla lite fler träd så det gäller ju att vila sig i form till dess.
 
Det här hade varit en fin bild om den hade varit skarp. Skarp på rätt ställe alltså, det var ju inte busken jag ville fota.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback