Startsidan

En bra dag

I dag friskvårdade jag efter jobbet, egentligen borde jag kanske ha tagit en härlig promenad i solen men jag körde på med de fräscha maskinerna på personalklubben. Mamma tror att jag har en spricka i ett revben så i dag har jag frågat en sjukgymnast om jag kan spela fotboll och det kan jag. Det kan göra ont men det är ju inte farligt.

När jag cyklade från förskolan mötte jag en polisbil och strax efter såg jag en piketbuss åka från skogen jag skulle in i. Lite obehagligt, speciellt eftersom jag hade Sammy på pakethållaren och det skedde en överfallsvåldtäkt i närheten i helgen. Men ja, vi kom hem som vi skulle. 

I kväll hade vi after work på Båten med jobbet och det var trevligt.
Jag åt en halloumirätt som var god men mest kändes det som en blandning av en förrätt och en efterrätt. Som tur var fick jag trycka i mig lite sötpotatispommes som mina kolleger bjöd på. Eftersom det var så härligt väder bestämde jag mig för att promenera hem och det var skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback