Startsidan

Jag åt mest

I dag fyller två av mina kolleger år så de hade med sig kladdkaka, jordgubbar, glass och sprutgrädde. Det resulterade i att jag var kräkmätt hela dagen vilket inte var lika trevligt. Som vanligt hade jag med mig kall latte i termos eftersom latten i kaffemaskinen är äcklig och varm. Utanför fönstret stod en byggnadsställning och eftersom det var så himla varmt klättrade vi ut och solade. Nej, naturligtvis inte, hanen som jobbar med sådant sa att vi inte fick.
 
I går fick jag veta en till fantastisk sak som kommer hända om en dryg månad. Jag tror inte att jag har skrivit om den första roliga saken som händer då så jag håller nog på det ett tag till i så fall. Det är typ ingen annan än jag som tycker det är roligt men det bryr jag mig inte om. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback