Startsidan

Solvecka med fika

I dag har jag jobbat extra och det var skönt att komma hem. Som tur var hade jag med mig godis, annars hade det känts tungt. Mina kolleger tycker nämligen att vi ska börja jobba klockan 6.
 
I tisdags hade jag fotbollsmatch och då fick jag 3 poäng! Tyvärr fick jag också en smäll i ett revben som jag fortfarande känner av och det är ju lite lustigt. Jag hoppas att det inte är något jag måste vila bort för det har jag inte tid med.
 
I torsdags var det sol-vind-och-vatten-dagen på Sammys förskola och det var trevligt. Ännu trevligare blev det efteråt när vi köpte fika och begav oss till en gräsplätt. Den där glassgrejen som Anna håller i var förresten god, finns i fyrpack på Lidl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback