Startsidan

Lugn och ro

I går fick Sammy åka till moster Anna och sova igen för hanen jobbar konstant den här veckan och jag behövde vila upp mig från förkylningen och plugga. Nu har jag lämnat in arbetet som ska in på fredag, först av alla igen, så nu kan jag börja fokusera på packningen som ska med utomlands på torsdag. Så himla spännande! Mamma och pappa var nyss utomlands i ett annat land och när de kom hem fick jag en stor Toblerone, världens bästa present! Alltså egentligen var det ju Anna som absolut ville att Sammy skulle sova hos dem och då gick vi med på det, det är inte jag som skickar bort ungen så fort det är lite jobbigt. Om någon undrar.
 
I morgon kommer Linas matkasse för vi råkade glömma att avboka den efter förra kassen så nu slipper jag oroa mig över vad vi ska äta till veckan. Toblerone ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback