Startsidan

Bodybalance

I dag testade jag bodybalance på Iksu för första gången och det var rätt kul. Jag behöver nog sådan träning eftersom jag är rätt stel både fysiskt och psykiskt och bodybalance var mycket bättre för mig än yoga. Jag behöll naturligtvis sockarna på och kände mig rätt duktig ända till de sista tio minuterna. Då skulle vi nämligen varva ner, det gick bra, och sedan meditera. "Nu kan ni börja meditera" sa instruktören. Det kändes väldigt märkligt och det gör nästan att jag inte vill gå på bodybalance mer. Finns det inga smidighetspass utan flum? Men som sagt, jag behöver det ju så jag kanske ska masa mig dit igen.
 
Den här bilden är från Berlin och jag fick den i dag av Sammys Patentante. Tänk så trevligt vi hade där!
 
 

Kommentarer
Av: Camilla

Varje instruktör avslutar olika. Jag var med på bodybalance i kväll- på spa. Där avslutade vi med avslappning. Urskönt. Testa olika instruktörer så hittar du den som passar dig. Håller med om att det är bättre än yoga, utmanningen är destum att kunna Öja ett spett

2018-08-29 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback