Startsidan

Jag gjorde kallbryggt kaffe också

Nu har jag fått skäll för att jag inte har bloggat så det är väl bäst att jag gör det. Jag har kommit hem från semestern och på måndag börjar jag jobba igen. I går kväll lämnades Sammy hos sin pappa och sedan packade jag upp allt. I dag började jag dagen med ett total training-pass och efter halva passet kände jag att jag var ungefär så trött som jag brukar vara efter ett helt pass så det märktes absolut att jag inte har tränat ordentligt på typ en månad. I övrigt har jag bland annat handlat, städat förrådet och klädkammaren, tvättat och bakat fröknäcke. Det blev gott men nästa gång ska jag nog he på mer flingsalt för det blev lite tråkigt. Jag skulle göra "nyttiga" bars också men jag insåg, tack och lov rätt tidigt, att jag inte har någon kakao så det får bli i morgon i stället. 
 
Jag har känt mig lite nere och likgiltig under semestern och en dag slog det mig att det förmodligen är för att jag inte har fått den härliga kicken som träning ger. Under semestern har jag också längtat hem några gånger och det känns bra, det var länge sedan jag älskade mitt hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback