Startsidan

Slarver

I går spelade jag fotbollsmatch och för första gången sedan min syster skadade knät fick vi till ett bra passningsspel tillsammans. I övrigt gick inte matchen superbra men det var kul ändå. I dag gled jag i väg till Iksu på lunchen och cyklade men det var himla jobbigt och eftersom jag blev hyschad senast så var det inte helfestligt heller eftersom jag knappt konverserade. Jag glömde ta med mig en sporttop vilket gjorde att jag tränade i bh:n och slängde med brösten hela eftermiddagen. Som tur var fick jag låna min kollegas fleecetröja några timmar så det var bara i slutet av dagen som jag behövde låtsas klia mig på axeln. Jag hade alltså bara en tajt T-shirt på mig.
 
Den här bilden tog jag i Göteborgs botaniska trädgård. Tänk att det är min lilla bebis som går där i mitten. Så sjukt.
 
 

Kommentarer
Av: Myh

Hahahaha alltså!! 😂

2018-08-19 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback