Startsidan

2018

Så gick det med karriären under året.
Jättebra, jag har ju föreläst för läkarstudenter och dessutom avancerat till teamsekreterare.
 
Nya personer i mitt liv.
Flera studenter på jobbet som jag tycker jättemycket om och en liten bebis som jag dock inte har hunnit träffa än. Dessutom har jag lärt känna en man som står mig väldigt nära.
 
Min stora musikaliska upptäckt.
Mest min egen musik. Anywhere av Rita Ora har dock spelats, och sjungits, sönder av mig, så mycket att Sammy ju en gång pekade på radion och sa "mamma".
 
Bästa köpet?
Min bil såklart!
 
Vart reste du under 2018?
Till stugan i fjällen, till Mo i Rana över dagen, till släkten i södra Sverige samt till Berlin och Landsberg am Lech.
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Jag är inte helt säker men det skulle ju kunna vara att jag genomgick en separation. 
 
Har du blivit bättre på något?
Ta hand om mig själv. Prata inför folk. Spela hockey. Hoppa upp jämfota på lådor.
 
Gjorde du något 2018 som du aldrig gjort förut?
Jag har (ÄNTLIGEN) bott ensam. 
 
Dina planer inför 2019?
Bli en bättre människa, på alla plan(-er). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback