Startsidan

Framme i Tyskland

Nu ska jag blogga varje dag i en vecka eftersom jag och Sammy flög till Tyskland i dag. Vi ska hälsa på min gamla au pair-familj i Landsberg am Lech eftersom de snart flyttar till en annan stad. På söndag ska de ha en avskedsbrunch vilket betyder att alla barnen är där i stället för Berlin, Paris och Barcelona där de bor nu.

På resan har Sammy betett sig och nu ska vi bara åka lite bil innan vi är framme i min andra hemstad. Egentligen skulle vi åka tåg men pappan i familjen överraskade oss på flygplatsen. Han sa att han var tvungen att titta noga för han vet att jag definitivt inte tittar på något annat än skyltar och golvet. 



Kommentarer
Av: Camilla

Kul. Passa på att ta redan på vart man ska bo i paris för att bo i "rätt" område utan att gå i konkurs - åker dit i slutet sv april

2018-12-07 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback