Startsidan

Livet

I torsdags när Sammy just skulle somna kom det en härlig kräkning i sängen. Av någon konstig anledning kunde mamma och pappa tänka sig att vabba så jag skjutsade dit Sammy.

I går på bodypumpen kände jag mig inte lika stark som förra veckan och det var tråkigt. Förmodligen var det för att jag hade en jävulsk träningsvärk sedan i onsdags, det är ju inte varje dag jag gör drygt 80 grodhopp.

Sammy fick stanna hos mamma och pappa i natt också så efter att jag hade spelat piano i några timmar gick jag och lade mig för att för första gången sedan Sammy föddes få sova ut ordentligt. HAHAHA TRODDE JAG ATT DET SKULLE HÄNDA?! Jag vaknade strax efter 5 av att hanen kräktes och sedan kunde jag inte somna om. I dag ska jag tvätta och sedan skyndar jag mig bort från sjukstugan och hem till mamma och pappa där vi ska äta våfflor. 






Kommentarer
Av: Pappa

Den är smittsam 😞

2018-02-11 @ 10:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback