Startsidan

Måste jag hitta en ny utmaning?

I dag var det som vanligt dans för mig men det gick ganska dåligt. Eftersom jag kan stegen nu behöver jag inte fokusera så mycket längre och därför börjar jag tänka på annat, vilket resulterar i att jag tappar bort mig. Nästa vecka kan jag dock inte fara på passet eftersom vi ska åka snowboard och efter det börjar nog en ny release så då är jag nybörjare igen. Kul!

I dag sa instruktören att det inte är så jätteviktigt med stegen utan att man i stället ska fokusera på partykänslan. Eftersom jag har 0,0 partykänsla tycker jag att det är väldigt svårt och därför förblir jag stel. Jag är förmodligen en av de bästa i lokalen på att göra rätt rörelser vid rätt tidpunkt men det är ju inte genuint alls. Jag brukar dock titta på detaljer som instruktören gör, typ hur hon gör med händerna och huvudet, för att jag ska se läckrare ut. Ni hör ju, ingen som helst naturlig dansighet. 

Exakt så stel som jag är på bilden är jag när jag dansar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback