Startsidan

Mitt stackars psyke

I kväll hade jag hockeymatch och eftersom vi var så få mixade vi lagen. Jag hamnade i Björklöven och av någon anledning vann Trixa. En gång satt jag bredvid en tjej på avbytarbänken som undrade hur gammal jag är. Jag sa att jag fyller 30. "Oj, jag går i sexan", svarade hon. I SEXAN! Alla i det där laget är mina idoler, de är så fräcka!

Efter matchen åkte jag och tittade på slutet av en match som mitt fotbollslag spelade och det var tur för de steppade upp från 0–2 till 5–5. Själv ska jag ju spela i morgon så jag var tvungen att hämta min matchtröja. För att orka med mitt tuffa träningsschema har jag ätit extra mycket i dag, jag är ju faktiskt snart vuxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback