Startsidan

Sekreterardag

I morse tog jag och Sammy bussen till förskolan eftersom jag skulle ner på stan i stället för till jobbet, det blev alltså "gratis". När bussen kom till hållplatsen jublade Sammy flera gånger och alla morgontrötta studenter drog på munnen. På stan var det dags för den årliga sekreterardagen och det var trevligt. Lunchen och fikat var som vanligt jättegott och vissa föreläsningar var bra. Under en kanske inte lika bra föreläsning skrev jag en dikt och eftersom jag inte har gjort det på flera år kändes det bra. Jag vill ju ägna mig mer åt analoga intressen så jag kanske ska försöka skriva lite mer i kväll. Vi skulle ta bussen hem också men den var full så vi fick promenera, något som fick Sammy att börja gråta.

Som vanligt råkade jag äta innan jag fotade och jag råkade också trycka i mig tre mackor fastän man bara fick en var. Gratis är gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback